Bodrum'da 22 Kilometrelik İçme Suyu Hattı Yenilendi

YAŞAM 23.06.2026 - 11:13, Güncelleme: 23.06.2026 - 11:13
 

Bodrum'da 22 Kilometrelik İçme Suyu Hattı Yenilendi

Ahmet Aras, Bodrum'da sık sık arızalara ve su kesintilerine neden olan 22 kilometrelik CTP içme suyu hatlarının yenilenmesinin ardından devreye alma çalışmalarının son aşamasını yerinde inceledi.
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından yaklaşık 1 milyar liralık yatırımla yürütülen çalışma kapsamında, ekonomik ömrünü tamamlayan eski CTP borular daha dayanıklı duktil borularla değiştirildi. Su Kesintilerinin Azalması Hedefleniyor Bodrum'un Güney Ana İsale Hattı üzerinde gerçekleştirilen yenileme çalışmaları; Torba, Müskebi, Yahşi, Gümbet ve Turgutreis mahallelerini kapsıyor. Tamamlanan proje ile sık yaşanan arızaların, su kesintilerinin ve kayıp-kaçak oranlarının önemli ölçüde azaltılması hedefleniyor. Yılmaz Şengül, yenilenen hatların Bodrum'un su altyapısı açısından kritik bir iyileşme sağlayacağını belirterek, yatırımların geleceğe dönük sürdürülebilir bir altyapı oluşturma hedefinin parçası olduğunu söyledi. Başkan Aras: "Kalıcı Çözüm İçin Önemli Bir Adım" Başkan Ahmet Aras ise yapılan çalışmanın sadece bir onarım değil, uzun vadeli bir altyapı dönüşümü olduğunu vurguladı. Aras, yıllardır arızalara neden olan eski hatların tamamen yenilendiğini belirterek, "Daha dayanıklı, uzun ömürlü ve güvenli bir sistem kuruldu. Bodrum'un içme suyu altyapısında önemli bir dönüşümü tamamlıyoruz" dedi. Muğla genelinde de benzer yatırımların sürdüğünü ifade eden Aras, vatandaşların kesintisiz ve sağlıklı içme suyuna ulaşabilmesi için altyapı çalışmalarına devam edeceklerini söyledi.
Ahmet Aras, Bodrum'da sık sık arızalara ve su kesintilerine neden olan 22 kilometrelik CTP içme suyu hatlarının yenilenmesinin ardından devreye alma çalışmalarının son aşamasını yerinde inceledi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından yaklaşık 1 milyar liralık yatırımla yürütülen çalışma kapsamında, ekonomik ömrünü tamamlayan eski CTP borular daha dayanıklı duktil borularla değiştirildi.

Su Kesintilerinin Azalması Hedefleniyor

Bodrum'un Güney Ana İsale Hattı üzerinde gerçekleştirilen yenileme çalışmaları; Torba, Müskebi, Yahşi, Gümbet ve Turgutreis mahallelerini kapsıyor. Tamamlanan proje ile sık yaşanan arızaların, su kesintilerinin ve kayıp-kaçak oranlarının önemli ölçüde azaltılması hedefleniyor.

Yılmaz Şengül, yenilenen hatların Bodrum'un su altyapısı açısından kritik bir iyileşme sağlayacağını belirterek, yatırımların geleceğe dönük sürdürülebilir bir altyapı oluşturma hedefinin parçası olduğunu söyledi.

Başkan Aras: "Kalıcı Çözüm İçin Önemli Bir Adım"

Başkan Ahmet Aras ise yapılan çalışmanın sadece bir onarım değil, uzun vadeli bir altyapı dönüşümü olduğunu vurguladı.

Aras, yıllardır arızalara neden olan eski hatların tamamen yenilendiğini belirterek, "Daha dayanıklı, uzun ömürlü ve güvenli bir sistem kuruldu. Bodrum'un içme suyu altyapısında önemli bir dönüşümü tamamlıyoruz" dedi.

Muğla genelinde de benzer yatırımların sürdüğünü ifade eden Aras, vatandaşların kesintisiz ve sağlıklı içme suyuna ulaşabilmesi için altyapı çalışmalarına devam edeceklerini söyledi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberbodrum.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.